Advertisement

ריאל מדריד רונאלדו / רונאלדו שוב איתנו: לוח משחקי ריאל מדריד בעונת 2015/16 ... : הרבה בזכות רונאלדו ריאל מדריד הסירה את קללת שמינית הגמר בצ'מפיונס, שגרמה לאוהדי הקבוצה סבל רב.

ריאל מדריד רונאלדו / רונאלדו שוב איתנו: לוח משחקי ריאל מדריד בעונת 2015/16 ... : הרבה בזכות רונאלדו ריאל מדריד הסירה את קללת שמינית הגמר בצ'מפיונס, שגרמה לאוהדי הקבוצה סבל רב.. בחצי הרכב ועם כריסטיאנו רונאלדו ביציע, ריאל מדריד יצאה מפיגור 2:1 מול לה קורוניה בברנבאו שש דקות לסיום והשיגה 2:3. דף צביעה של קבוצת הכדורגל ריאל מדריד ,רונאלדו מחכה רק לכם , קדימה צבעו אותו! דווקא לאחר השער, התעוררה ברצלונה, ואילו מדריד הלכה אחורה והגנה על שערה שלה. ריאל מדריד נגד אתלטיק בילבאו | ארסנל נגד קריסטל פאלאס. עכשיו אתה כבר יודע את זה, מה שאתה מחפש, אתה.

במקום השני התמקם הנמסיס הגדול של מסי, כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד, עם 39.7 מיליון לישט בשנת 2014. כמו כן, הוא פרגן לקפטן הנבחרת וריאל מדריד סרחיו ראמוס ואמר שהוא. ריאל מדריד הפכה למפלצת תעשייתית בעידן כריסטיאנו רונאלדו. המאמן שהחליט להשאיר בחוץ את רונאלדו, לוקה. ריאל מדריד נגד אלטתיקו מדריד.

ריאל מדריד: כריסטיאנו רונאלדו ענה למבקרים: "מי שראה אותי ...
ריאל מדריד: כריסטיאנו רונאלדו ענה למבקרים: "מי שראה אותי ... from sport1images.maariv.co.il
לגאנס תגיע למשחק לאחר 3. מדבקת קיר של רונאלדו מריאל מדריד. קיילור נבאס, דני קרבחאל, פפה, סרחיו ראמוס, מרסלו, קסמיירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ' (90+3 רפאל וראן), כריסטיאנו רונאלדו, גארת' בייל. הערב (חמישי) התייחס לכך לראשונה סוכנו, ז'ורז'ה מנדש, באופן רשמי. עזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו את ריאל מדריד ליובנטוס נראית פחות או יותר סגורה. מרקו אסנסיו אמר בראיון למארקה כי הוא לא רואה את עצמו משחק בריאל מדריד בלי רונאלדו. גם בייל מחוץ לסגל לאחר שהורחק. אם כריסטיאנו רונאלדו יעזוב את ריאל מדריד, אמר סוכן העל, הוא לנצח.

דווקא לאחר השער, התעוררה ברצלונה, ואילו מדריד הלכה אחורה והגנה על שערה שלה.

מרקו אסנסיו אמר בראיון למארקה כי הוא לא רואה את עצמו משחק בריאל מדריד בלי רונאלדו. קיילור נבאס, דני קרבחאל, פפה, סרחיו ראמוס, מרסלו, קסמיירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ' (90+3 רפאל וראן), כריסטיאנו רונאלדו, גארת' בייל. לגאנס תגיע למשחק לאחר 3. ריאל מדריד / קיילור נבאס, דניאל קרבחאל, פפה, סרחיו ראמוס, מרסלו, לוקה מודריץ' (מתאו קובאצ`יץ`, דקה 88), טוני קרוס, איסקו (חאמס רודריגס, דקה 67), גארת' בייל, כריסטיאנו רונאלדו, חסה (לוקאס ואסקס, דקה 58). הרבה בזכות רונאלדו ריאל מדריד הסירה את קללת שמינית הגמר בצ'מפיונס, שגרמה לאוהדי הקבוצה סבל רב. הערב (חמישי) התייחס לכך לראשונה סוכנו, ז'ורז'ה מנדש, באופן רשמי. ריאל שומרת על שער נקי לאחר 10 משחקים רצופים בהם ספגה ועל הדרך מגדילה את הפער מאתלטיקו שהפסידה אתמול. זו כנראה הכותרת המתאימה ביותר לתאר באמצעותה את רשימת המרוויחים של ריאל מדריד, מועדון הכדורגל הספרדי, שעם הכנסות של למעלה מחצי מיליארד אירו בכל אחת מהשנתיים האחרונות. כריסטיאנו רונאלדו אולי לא מצטייר ככזה, אבל מתחת לחזות המסוקסת מסתתר לו בחור רגיש. הדבר מחייב את ריאל מדריד לשלם עליו 75 מיליון יורו לשנה. קנה מדריד רונאלדו באיכות גבוהה ובמחיר סביר דרך מבצעים של מדריד רונאלדו. החורף קר אבל לא קפוא. הוא שובר לרסיסים את המספרים של עידן הגאלקטיקוס.

בחצי הרכב ועם כריסטיאנו רונאלדו ביציע, ריאל מדריד יצאה מפיגור 2:1 מול לה קורוניה בברנבאו שש דקות לסיום והשיגה 2:3. ריאל מדריד ממשיכה לחפש דרכים להשתפר ומעדכנת על שני מינויים חדשים: ריאל שומרת על שער נקי לאחר 10 משחקים רצופים בהם ספגה ועל הדרך מגדילה את הפער מאתלטיקו שהפסידה אתמול. הערב (חמישי) התייחס לכך לראשונה סוכנו, ז'ורז'ה מנדש, באופן רשמי. ריאל מדריד / קיילור נבאס, דניאל קרבחאל, פפה, סרחיו ראמוס, מרסלו, לוקה מודריץ' (מתאו קובאצ`יץ`, דקה 88), טוני קרוס, איסקו (חאמס רודריגס, דקה 67), גארת' בייל, כריסטיאנו רונאלדו, חסה (לוקאס ואסקס, דקה 58).

ריאל מדריד סמל - מכ×'×™ תל × ×'×™×' ×›×"ורסל ...
ריאל מדריד סמל - מכ×'×™ תל × ×'×™×' ×›×"ורסל ... from lookaside.fbsbx.com
הדבר מחייב את ריאל מדריד לשלם עליו 75 מיליון יורו לשנה. במקום השני התמקם הנמסיס הגדול של מסי, כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד, עם 39.7 מיליון לישט בשנת 2014. המאמן שהחליט להשאיר בחוץ את רונאלדו, לוקה. ניתן לקבל לעוגה מלבנית ,עגולה או אפילו לקאפקייקס. בחצי הרכב ועם כריסטיאנו רונאלדו ביציע, ריאל מדריד יצאה מפיגור 2:1 מול לה קורוניה בברנבאו שש דקות לסיום והשיגה 2:3. עכשיו אתה כבר יודע את זה, מה שאתה מחפש, אתה. ריאל מדריד הפכה למפלצת תעשייתית בעידן כריסטיאנו רונאלדו. הבלאנקוס שמרו על פער שש הנקודות מברצלונה.

קרבחאל מעביר כדור רוחב שפוגע בדרך בשחקן גרמני, לפני ריאל מדריד:

ריאל מדריד התארחה במשחק ההשלמה באסטדיו בוטארקה, אצטדיונה הביתי של לגאנס. הרבה בזכות רונאלדו ריאל מדריד הסירה את קללת שמינית הגמר בצ'מפיונס, שגרמה לאוהדי הקבוצה סבל רב. ניתן לקבל לעוגה מלבנית ,עגולה או אפילו לקאפקייקס. ריאל מדריד ממשיכה לחפש דרכים להשתפר ומעדכנת על שני מינויים חדשים: מרקו אסנסיו אמר בראיון למארקה כי הוא לא רואה את עצמו משחק בריאל מדריד בלי רונאלדו. ריאל מדריד הפכה למפלצת תעשייתית בעידן כריסטיאנו רונאלדו. דף צביעה של קבוצת הכדורגל ריאל מדריד ,רונאלדו מחכה רק לכם , קדימה צבעו אותו! מועדון הכדורגל ריאל מדריד (בספרדית: דווקא לאחר השער, התעוררה ברצלונה, ואילו מדריד הלכה אחורה והגנה על שערה שלה. לגאנס תגיע למשחק לאחר 3. כמו כן, הוא פרגן לקפטן הנבחרת וריאל מדריד סרחיו ראמוס ואמר שהוא. מדריד, בירת ספרד והעיר השלישית בגודלה באיחוד האירופאי, היא עיר רבת פנים וסגנונות. לאחר שהדהים את הסנטיאגו ברנבאו וכבש פעמיים בתוך שלוש דקות, צפוי כריסטיאנו רונאלדו לפתוח על הספסל של ריאל מדריד מחר.

כריסטיאנו רונאלדו אולי לא מצטייר ככזה, אבל מתחת לחזות המסוקסת מסתתר לו בחור רגיש. המאמן שהחליט להשאיר בחוץ את רונאלדו, לוקה. דף צביעה של קבוצת הכדורגל ריאל מדריד ,רונאלדו מחכה רק לכם , קדימה צבעו אותו! אף על פי שמקור המשיכה של העיר סמוי יותר ומוחצן פחות משמחת החיים הסוחפת של ברצלונה, המבקר במדריד בפעם. עזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו את ריאל מדריד ליובנטוס נראית פחות או יותר סגורה.

הסופרקאפ האירופי: רונאלדו נכלל בסגל ריאל מדריד - ישראל ספורט
הסופרקאפ האירופי: רונאלדו נכלל בסגל ריאל מדריד - ישראל ספורט from isport.co.il
ריאל מדריד נאלצה להסתדר במשחק ללא כוכב הקבוצה הבלתי מעורער, כריסטיאנו רונאלדו הפורטוגלי, שפצוע כבר תקופה ארוכה. אם כריסטיאנו רונאלדו יעזוב את ריאל מדריד, אמר סוכן העל, הוא לנצח. עזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו את ריאל מדריד ליובנטוס נראית פחות או יותר סגורה. ריאל מדריד / קיילור נבאס, דניאל קרבחאל, פפה, סרחיו ראמוס, מרסלו, לוקה מודריץ' (מתאו קובאצ`יץ`, דקה 88), טוני קרוס, איסקו (חאמס רודריגס, דקה 67), גארת' בייל, כריסטיאנו רונאלדו, חסה (לוקאס ואסקס, דקה 58). ריאל מדריד נגד אלטתיקו מדריד. כמו כן, הוא פרגן לקפטן הנבחרת וריאל מדריד סרחיו ראמוס ואמר שהוא. ריאל מדריד היא אחת מקבוצות הפאר של אירופה והינה הקבוצה המעוטרת ביותר בליגת האלופות, עם עשר זכיות השנה, כשלסופרסטאר הפורטוגלי כריסטיאנו רונאלדו חבר הכוכב הוולשי גארת' בייל, ובעזרת עונת שיא של סרחיו. הרבה בזכות רונאלדו ריאל מדריד הסירה את קללת שמינית הגמר בצ'מפיונס, שגרמה לאוהדי הקבוצה סבל רב.

הדבר מחייב את ריאל מדריד לשלם עליו 75 מיליון יורו לשנה.

הוא שובר לרסיסים את המספרים של עידן הגאלקטיקוס. קיילור נבאס, דני קרבחאל, פפה, סרחיו ראמוס, מרסלו, קסמיירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ' (90+3 רפאל וראן), כריסטיאנו רונאלדו, גארת' בייל. דף צביעה של קבוצת הכדורגל ריאל מדריד ,רונאלדו מחכה רק לכם , קדימה צבעו אותו! מרקו אסנסיו אמר בראיון למארקה כי הוא לא רואה את עצמו משחק בריאל מדריד בלי רונאלדו. לאחר שהדהים את הסנטיאגו ברנבאו וכבש פעמיים בתוך שלוש דקות, צפוי כריסטיאנו רונאלדו לפתוח על הספסל של ריאל מדריד מחר. אף על פי שמקור המשיכה של העיר סמוי יותר ומוחצן פחות משמחת החיים הסוחפת של ברצלונה, המבקר במדריד בפעם. מדריד חמה מאוד בקיץ, יש אומרים לוהטת. עזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו את ריאל מדריד ליובנטוס נראית פחות או יותר סגורה. מדריד, בירת ספרד והעיר השלישית בגודלה באיחוד האירופאי, היא עיר רבת פנים וסגנונות. ריאל מדריד / קיילור נבאס, דניאל קרבחאל, פפה, סרחיו ראמוס, מרסלו, לוקה מודריץ' (מתאו קובאצ`יץ`, דקה 88), טוני קרוס, איסקו (חאמס רודריגס, דקה 67), גארת' בייל, כריסטיאנו רונאלדו, חסה (לוקאס ואסקס, דקה 58). הדפסת דף אכיל מבצק סוכר לעוגה ריאל מדריד ורונאלדו. החורף קר אבל לא קפוא. ריאל מדריד היא שיאנית הזכיות באליפות ספרד ובגביע אירופה לאלופות, והיא נחשבת לאחת הקבוצות.

רונאלדו ערך אימון אישי עם פיזיותרפיסט הקבוצה ריאל מדריד. ריאל שומרת על שער נקי לאחר 10 משחקים רצופים בהם ספגה ועל הדרך מגדילה את הפער מאתלטיקו שהפסידה אתמול.

Posting Komentar

0 Komentar